tiistai 5. huhtikuuta 2011

Olet Isänmaa

Vaikka kiviset on pellot ja karu on maa, Silti sinua mä tahdon rakastaa.

Vaikka pimeät on syksyt ja sadetta vaan, Kuulun sinulle mä ainiaan.

Taivas sinisempi täällä kuin muualla lie, Tänne ajatukset aina minun vie.

Vaikka maailmalla kuljen ja onnea saan, Sua unohda en milloinkaan.

Olet isänmaa, täällä syntyä sain. Olet isänmaa, sulle kuulun mä vain.

Olet isänmaa, sua unohtaa Tahdo en minä milloinkaan.

Talven lumipeitteen alle, kun kukkaset jää, Tunne silloin en mä yhtään ikävää.

Niin kuin morsian, oot hento sä valkoisissaan. Lasikristallina kiiltää jää.

Silti kevättä mä ootan kuin kukkaset nuo. Toivon, että lämmön takaisin se tuo.

Silloin pukeudut sä taas juhlapukuusi sun, Linnut laulaa kilpaa kanssa mun.

Täällä on mun elämäni, Täällä kaikki ystäväni. Täällä yksinäisyyteni, Täällä onneni.

Jukka Kuoppamäen tekstiä

Ei kommentteja: